Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Webinarium „Wdrażanie innowacji w firmach – programy i instrumenty wsparcia z Funduszy Europejskich” - rejestracja zakończona

Informacje o webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Rzeszowie zaprasza na bezpłatne webinarium „Wdrażanie innowacji w firmach – programy i instrumenty wsparcia z Funduszy Europejskich”.

Webinarium odbędzie się 16 stycznia 2023 roku od 10:00 do 11.00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. 

Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń rekrutacja na webinarium została zamknięta 10 stycznia 2023 r.

W przypadku braku wiadomości z potwierdzeniem rejestracji prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 17 747 64 15, 17 747 64 82. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. 

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.

Dla kogo

Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców.

Program webinarium

  1. Akademia Menadżera Innowacji:
    • Cel program;
    • Beneficjenci wsparcia;
    • Efekty udziału w programie;
    • Ścieżka udziału w programie.
  2. Instrument STEP – Sprawdzimy Twój Eksperymentalny Pomysł:
    • Idea instrumentu STE;
    • Beneficjenci wsparcia;
    • Efekty udziału w projekcie;
    • Schemat udziału w projekcie.
  3. Usługa Innovation Coach:
    • Założenia usługi Innovation Coach;
    • Beneficjenci wsparcia;
    • Czym jest coaching innowacyjny;
    • Schemat udziału w projekcie.

Organizator webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów 
tel.: 17 747 64 15, 17 747 64 82, 17 747 64 88
e-mail gpi@podkarpackie.pl

W załączniku klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Klauzula RODO (PDF 231 KB)