Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Webinarium „Zasady dofinansowania inwestycji w ramach Programu Mój Prąd 3.0.”

Informacje o webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Rzeszowie zaprasza na bezpłatne webinarium „Zasady dofinansowania inwestycji w ramach Programu Mój Prąd 3.0.”.

Webinarium odbędzie się 12 lipca 2021 r. od 11:00 do 12:30 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres gpi@podkarpackie.pl i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora. Zgłoszenia przyjmowane są do 11 lipca 2021 r. do 15:00. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.  

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.

Dla kogo

Webinarium skierowane jest do osób fizycznych wytwarzających energię elektryczną na własne potrzeby, które mają zawartą umowę kompleksową regulującą kwestie związane z wprowadzeniem do sieci energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji.

Program webinarium

„Zasady dofinansowania inwestycji w ramach Programu Mój Prąd 3.0.”:

  • Cel Programu
  • Rodzaje przedsięwzięć
  • Budżet
  • Beneficjenci
  • Forma dofinansowania
  • Terminy i forma składania wniosków
  • Wymagane załączniki.

W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań.

Zasady dofinansowania inwestycji w ramach Programu Mój Prąd 3.0  przedstawi – Doradca Energetyczny w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie Pan Łukasz Kucab.

Organizator webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Rzeszowie

ul. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
tel.: 17 747 64 15, 17 747 64 82, 17 747 64 88
e-mail gpi@podkarpackie.pl

Klauzula RODO (PDF 232 KB)