Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Wzmocnienie konkurencyjności RAPA S.MIĘDLAR W. I I.SZYMAŃSCY SPÓŁKA JAWNA poprzez wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej

Opis projektu

Firma RAPA to jeden z wiodących producentów mebli chłodniczych w Polsce.

Działalność produkcyjną rozpoczęła w 1996 roku w Lublinie.W ramach realizacji niniejszego projektu został przeprowadzony audyt wzorniczy, będący analizą działalności spółki RAPA pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem jest strategia wzornicza. Działania, które zostały podjęte w ramach audytu wzorniczego to: analiza w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych trendów branżowych, społecznych i technologicznych; analiza potrzeb w zakresie zarządzania wzornictwem; analiza oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego.

Zakres działań rekomendowanych w wyniku przeprowadzonego audytu obejmował:

  • zakup środków trwałych i usług doradczych w celu rozszerzenia oferty przedsiębiorstwa i wprowadzenia innowacji produktowej – modułowej lady chłodniczej;
  • wprowadzenie innowacji marketingowej – zakup usług doradczych;
  • wprowadzenie innowacji organizacyjnej – zakup usług doradczych;
  • wprowadzenie innowacji procesowej – zakup środków trwałych i usług doradczych.

Zakres działań wynikał z konieczności rozwiązania zdefiniowanych w trakcie audytu problemów wzorniczych obejmujących m.in.:

  • brak nowoczesnej stylistyki produktów i ich precyzyjnego wykończenia,brak produktu w ofercie o nowoczesnym wzornictwie i wysokiej wydajności energetycznej,
  • brak maszyn umożliwiających produkcję kompletnych ciągów chłodniczych i obróbkę bardziej skomplikowanych elementów,
  • brak automatyzacji produkcji,brak systemowego zarządzania rozwojem produktów,
  • brak materiałów wizerunkowych firmy,
  • brak wizualizacji urządzeń w zaprojektowanych aranżacjach, dzięki którym klient może zobaczyć, jak wyglądają w rzeczywistej przestrzeni,
  • konieczność optymalizacji procesu komunikacji,
  • brak obecności asortymentu w dużych sklepach i marketach.

Galeria

  • katalog

    katalog

  • maszyna produkcyjna

    maszyna produkcyjna

  • maszyna do elementów drewnianych

    maszyna do elementów drewnianych

  • gotowy produkt - lada chłodnicza

    gotowy produkt - lada chłodnicza

  • lada chłodnicza według nowego wzoru

    lada chłodnicza według nowego wzoru

Informacje szczegółowe

Beneficjent

"RAPA" S. MIĘDLAR W. I I.SZYMAŃSCY SPÓŁKA JAWNA

Program

Program Operacyjny Polska Wschodnia

Fundusz

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Całkowita wartość projektu

4 237 774,69 zł

Wkład UE

2 319 800,00 zł