Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Partnerzy na rzecz dostępności, to podmioty, które wspólnie z naszym ministerstwem zobowiązały się realizować założenia Programu Dostępność Plus.

W jaki sposób to robią? Zobacz serię materiałów , które prezentują najciekawsze rozwiązania i praktyki w zakresie dostępności.

Partnerstwo na rzecz Dostępności - wersja z napisami i tłumaczeniem PJM

Partnerstwo na rzecz Dostępności - wersja z audiodeskrypcją

Krakowskie Biuro Festiwalowe

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Łódzka Kolej Aglomeracyjna

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Fundacja Integracja

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Fundacja Polska Bez Barier

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Fundacja Podaj Dalej

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Instytut Transportu Samochodowego

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Fundacja MIMO WIEKU

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Gmina Miejska Mielec

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Fundacja Katarynka

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Instytut Techniki Górniczej KOMAG

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

ARTBAU Marka Lumi

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

PIRS CREATIVE LAB

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

PKP Polskie Linie Kolejowe

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

 Politechnika Wrocławska

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Miasto Poznań

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Schindler Polska

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

Związek Banków Polskich

Wersja z audiodeskrypcją, napisami i PJM

Wersja z napisami i PJM

KAMPANIE i KONKURSY O DOSTĘPNOŚCI NASZYCH PARTNERÓW

Dobrym pomysłem na promowanie idei dostępności jest organizacja konkursów, kampanii czy wydarzeń związanych z tą tematyką. Takie inicjatywy podejmują m.in. Miasto Gdynia czy Fundacja Szansa dla niewidomych.

Kampania Miasta Gdynia pt. "Wchodzę - zawsze jest jakieś wejście" którego bohaterką jest osoba poruszająca się na wózku pokazuje, jak ważne jest to, żeby każdy człowiek miał możliwość pełnego uczestnictwa w życiu społecznym. Celem kampanii jest uświadomienie, że niepełnosprawność nie może być powodem gorszego traktowania, pozbawiania lub ograniczania dostępu do różnych sferach życia tj. edukacja, praca, ogólnodostępne usługi, wsparcie społeczne czy życie kulturalne.

Natomiast konkurs Fundacji Szansa Dla Niewidomych IDOL 2021 w kategorii „Urząd otwarty dla niewidomych” nagrodzi instytucje, które są przyjazne dla osób z niepełnosprawnością wzroku oraz dostosowane do ich potrzeb. Laureaci otrzymają pamiątkowe dyplomy oraz Bilet Dostępności, który uprawnia do bezpłatnego podstawowego audytu cyfrowego oraz architektonicznego. Szczegóły można znaleźć na stronie Fundacji.