Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

POWER 2.18

2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, Wiedza Edukacja Rozwój

Zakończony 12.06.2019

Opublikowano ostateczne wyniki.

Informacje o naborze

Planowany termin rozstrzygnięcia naboru

wrzesień 2019

Miejsce składania wniosków

Wnioski w ramach pierwszej rundy konkursu będą przyjmowane w okresie od 31 grudnia 2018 r. godz 10:00 do 12 marca 2019 r. godz. 15:00

 

Wnioski złożone zarówno przed terminem, jak i po terminie ich składania lub do niewłaściwej instytucji nie będą rozpatrywane.

Sposób składania wniosków

Wnioski o dofinansowanie należy składać na obowiązującym formularzu w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych SOWA https://sowa.efs.gov.pl.

Na co i kto może składać wnioski?

Kto może składać wnioski?

Podmiotem uprawnionym do złożenia wniosku o dofinansowanie jest:

a)     samorząd województwa albo podmiot wykonujący na podstawie stosownych dokumentów zadania samorządu województwa w zakresie prowadzenia polityki rozwoju województwa, o której stanowi art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2018 r. poz. 913, ze zm.) lub

b)    działając w partnerstwie z samorządem województwa albo podmiotem, o którym mowa w pkt a):        

  • jednostka samorządu terytorialnego;       
  • związek jednostek samorządu terytorialnego;     
  • stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego;     
  • organizacja pozarządowa;       
  • szkoła wyższa lub jej organ założycielski;     
  • jednostka naukowa;
  • instytucja szkoleniowa.

Na co można otrzymać dofinansowanie/wsparcie?

Przedmiotem konkursu jest wyłonienie do dofinansowania projektów na wdrażanie w administracji publicznej rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarach istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze obsługa inwestora: i)    opracowanie i wdrożenie w JST minimalnego zakresu zasad (procedur) współpracy z inwestorem; ii)    doskonalenie kompetencji kadr JST w zakresie opracowywania ofert inwestycyjnych oraz obsługi inwestora; iii)    budowa lokalnych sieci współpracy na rzecz obsługi inwestora z udziałem instytucji otoczenia biznesu oraz publicznych służb zatrudnienia; iv)    elektronizacja procesu obsługi inwestora w szczególności dostępu do informacji o ofercie inwestycyjnej; v)    działania szkoleniowe upowszechniające strategiczne podejście do zarządzania rozwojem gospodarczym w JST.  

Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w regulaminie konkursu dostępnym pod adresem  IP.MSWIA.GOV.PL

Kryteria wyboru projektów/przedsięwzięć

Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w regulaminie konkursu oraz ogłoszeniu o konkursie na stronie internetowej: IP.MSWIA.GOV.PL

Finanse

Poziom dofinansowania projektu/przedsięwzięcia

W ramach konkursu wymagane jest wniesienie wkładu własnego. Wkład własny beneficjenta stanowi co najmniej 10% wydatków kwalifikowalnych projektu.

Jaka jest pula środków na nabór wniosków?

Alokacja przewidziana na konkurs wynosi 27 500 000 PLN (słownie: dwadzieścia siedem milionów pięćset tysięcy złotych) i stanowi środki pochodzące z EFS oraz budżetu państwa w wysokości 24 750 000 zł (słownie: dwadzieścia cztery miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz wkładu własnego Beneficjentów w wysokości co najmniej 2 750 000 zł (słownie: dwa miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Niezbędne dokumenty

Regulamin naboru

http://ip.mswia.gov.pl/ip2/program-operacyjny-wied/konkursy/konkurs-ii-2018/10857,Ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-Dzialania-218-Programu-Operacyjnego-Wiedza-Eduka.html

Wzór wniosku o dofinansowanie/o objęcie wsparciem

Wnioski o dofinansowanie należy składać na obowiązującym formularzu w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych SOWA.Wzór wniosku znajduje się w aplikacji SOWA na stronie internetowej: https://sowa.efs.gov.pl

Wzór umowy o dofinansowanie/o objęcie wsparciem

http://ip.mswia.gov.pl/ip2/program-operacyjny-wied/konkursy/konkurs-ii-2018/10857,Ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-Dzialania-218-Programu-Operacyjnego-Wiedza-Eduka.html

Inne ważne informacje

Jakie środki odwoławcze przysługują składającemu wniosek?

Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w regulaminie konkursu dostępnym pod adresem:

http://ip.mswia.gov.pl/ip2/program-operacyjny-wied/konkursy/konkurs-ii-2018/10857,Ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-Dzialania-218-Programu-Operacyjnego-Wiedza-Eduka.html

oraz załącznikach do ogłoszenia.

Pytania i odpowiedzi

Przed rozpoczęciem naboru wniosków, IOK opublikuje na swojej stronie internetowej zestaw zawierający odpowiedzi i wyjaśnienia dotyczące kwestii najczęściej poruszanych przez Wnioskodawców (FAQ). IOK zorganizuje także spotkanie z potencjalnymi Wnioskodawcami, na których przedstawione zostaną założenia i warunki konkursu. O terminach i zasadach uczestnictwa na spotkaniach IOK poinformuje na swojej stronie internetowej: http://ip.mswia.gov.pl/ip2/program-operacyjny-wied/konkursy/konkurs-ii-2018/10857,Ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-Dzialania-218-Programu-Operacyjnego-Wiedza-Eduka.html.

Ponadto w trakcie trwania procedury naboru będzie możliwe uzyskiwanie wszelkich wyjaśnień w kwestiach dotyczących konkursu w trybie bieżących konsultacji – IOK będzie udzielać odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej (adres: 2.18POWER@mswia.gov.pl) i telefonicznie pod numerami telefonów:  

22 60 145 63,

22 60 119 11,

22 60 155 40.    

Odpowiedzi będą udzielane w godzinach 9:00-15:00.  

 

Po złożeniu wniosku aż do rozstrzygnięcia konkursu (rundy konkursu) komunikacja między IOK a wnioskodawcą odbywać się będzie wyłącznie za pomocą modułu komunikacji (korespondencji) w SOWA. Korespondencja skierowana do IOK innymi kanałami komunikacji zostanie uznana za niedoręczoną.

Linki

http://ip.mswia.gov.pl/ip2/program-operacyjny-wied/konkursy/konkurs-ii-2018/10857,Ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-Dzialania-218-Programu-Operacyjnego-Wiedza-Eduka.html