Informacje o spotkaniach
Zapraszamy na spotkania informacyjne on-line (webinarium) organizowane 22 i 25 stycznia 2021 r. na platformie Zoom na temat przewidywanych harmonogramów naborów wniosków o dofinansowanie projektów w 2021 roku.
Webinarium odbędzie się w dwóch terminach:
- 22 stycznia 2021 r., w godz. 12.00 - 14.00 na platformie Zoom,
- 25 stycznia 2021 r., w godz. 12.00 – 14.00 na platformie Zoom.
Aby wziąć udział w webinarium, należy zainstalować na komputerze aplikację Zoom Client lub pobrać ją na telefon.
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres chojnice.pife@pomorskie.eu lub zgłoszenie telefoniczne pod nr: (52) 334 48 47lub (52) 334 33 07 w terminie do: 21 stycznia 2021 r. – dla webinarium z 22 stycznia br. oraz do 22 stycznia 2021 r – dla webinarium z 25 stycznia br.
W zgłoszeniu obligatoryjnie należy podać adres e-mail, na który – najpóźniej w dniu wydarzenia - przesłany zostanie link do webinarium.
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Dla kogo
Dla wszystkich osób zainteresowanych harmonogramami naborów wniosków w 2021 roku.
Program webinarium
Podczas webinarium omówione zostaną następujące zagadnienia:
- Nabory wniosków o dofinansowanie Regionalnego Programu Województwa Pomorskiego;
- Nabory wniosków o dofinansowanie w ramach krajowych programów operacyjnych;
- Nabory wniosków o dofinansowanie w ramach konkursów ogłaszanych przez lokalne grupy działania i lokalne grupy rybackie;
- Nabory wniosków o dofinansowanie w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej.
Organizator webinarium
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Chojnicach
ul. Wysoka 3,
89-600 Chojnice
tel. 52 334 48 47, 52 334 33 07
e-mail: chojnice.pife@pomorskie.eu