Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Wzrost konkurencyjności firmy CUKIERNIA MAREK SZABELSKI poprzez wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

Opis projektu

W ramach projektu podjęte zostały działania mające na celu wprowadzenie zarządzania opartego o design, opracowanie nowej komunikacji marki, strategii PR, rebranding marki.

Wprowadzono również  innowacyjne produkty, takie jak pieczywo i wyroby cukiernicze produkowane w technologii odroczonego odpieku, nowe rodzaje pieczywa tradycyjnego, torty mrożone i nowe rodzaje ciastek paczkowanych.

Galeria

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wyCUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczejnikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wyCUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczejnikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

  • CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

    CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej

Informacje szczegółowe

Beneficjent

PIEKARNIA CUKIERNIA MAREK SZABELSKI

Program

Program Operacyjny Polska Wschodnia

Fundusz

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Całkowita wartość projektu

3 904 020,00 zł

Wkład UE

1 748 000,00 zł